októbra 20, 2013

My sister´s sister


Kdesi pri Považskej Bystrici, v jednom čarovnom magickom lesíku,  presvetlenom jesenným slnkom a prevoňanom opadanými listami, dnes začuli hubári hrôzostrašné brechanie, sľubujúce natrhnuté nohavice a prenasledovanie až za horu. Všetci sa vyľakali, s krikom utiekli, huby nechali hubami a lesík len nám. Dnes ešte viac ako za posledné dni vyzeral jesennejšie, zasnívanejšie a pripomenul mi moju najmilšiu básničku od Tamky. Celá prešťastná som zbierala listy, žalude a cvakala ostošesť. Výsledok posúďte sami :)

STROM

Ak spadnem
Viem, že sa odrazím
Vysadnem na najbližší strom
Zapletiem konárom vrkoče
Vtúlim sa do kmeňa
On bude ma chrániť
Ja budem ho hriať
Zašuštím listami
A stratím sa v letokruhoch
...
Ak ho raz vytnú
Nájdu ma medzi trieskami
V šatách z opadnutej kôry
Na dôkaz
Že aj stromy majú dušu ...




















Moja najobľúbenejšia na záver :)


1 komentár:

  1. Krasne si ma pofotila :-) a uplne sa sem hodi Tamkáčikova basnička ;-) skvelý slniečkovský deň

    OdpovedaťOdstrániť