septembra 26, 2014

Pribináčik

Pribináčik blog už všetci poznáte a ak nie, tak to hneď a zaraz napravte TU a TU. Tamka je z tých spriaznených duší, ktoré si vás v živote proste nájdu, či už ich hľadáte ako Anna zo Zeleného domu, alebo nie. Toto multifunkčné dievča made in Púchov sa vám jednoducho musí zapáčiť. Smeje sa očami tak ako v pesničkách spievaných po celé roky, je kreatívna (fotí, píše básne, maľuje, spieva a hrá v kapele Lille, vyrába so mnou handmade vecičky), veselá a milá, máme rovnaký vkus a jednoducho, je to moje dievča ktoré som nikdy nemala :)
A ZASE som ju fotila, áno.
:)












čaaaau..! :)

4 komentáre:

  1. ano, je krasna, presnejsie rozpravkova, ale aj tie fotky su krasne :) nemam rada tento blog, lebo vo mne vyvolava narcisticke sklony, chcem sa nechat fotit! :D ale inak ho mam rada celkom dost :) no tak ja idem na navstevu na blog k multifunkcne sikovnej fotomodelke, a odporucam autorke tohto blogu zamysliet sa nad tym, ci musi fotit tak dokonale a podporovat tym moje negativne povahove crty :P dakujem za pozornost.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelá premilá cookie <3 zo srdca dakujem za prekrásne slovká :*
    odkiaľ si? nedopatrala osm sa ziadnych info o tebe :) žeby sme to fotenie niekedy zorganizovali? :)

    OdpovedaťOdstrániť