októbra 08, 2017

POHODA 2017 - letné retrospektívy, časť I.

Cez leto započal môj deviaty ročník Pohody. Skeny z Minolty ma takmer štvrťroka čakali vo fotolabe a čo je lepšie než zaspomínať si na horúce letné dni ako práve v tento upršaný.
Nech sa páči! :)



Bolo nás jedenásť. 

Bombič a Grepič, kto neochutnal, ochudobnil sám seba! (Grepič si ma získal viac)


Tak Herbertov som naozaj vynechať nemohla. Ktorá chuť si Vás najviac získala?

Obľúbené bistro U nas a s ním burgre a moje radosťou-skákajúce chuťové bunky.

Gallow street. Saxofóny, trúbky, atď. Inštrumentálna dynamická podívaná. Pre mňa lahôdka.




Nie som kávopič, avšak kakaukom,alebo čokoládou nepohrdnem (to znamená, spravím pre ne (takmer) všetko.

Rockabilly pánkovia z Bali. Prosím pekne. Rozpumpovali to na Orange stagei ako nikto!

Na pesničku Jalan Jalan si zavolali dve diváčky :)


...a chutilo im slovenské pivo!




...stretnutia :)


..stretnutia seba samého :)

Kde by Braňuško chýbal. Potom by nám chýbali jeho kreácie pomedzi kapely. Dal aj Montážnu penu!



Keď Vám pri hode kockou padlo párne číslo, dostali ste časopis a nálepku. Pri nepárnom krabičku kondómov. ...padla mi 1.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára