februára 21, 2014

Lying in the sun (Praktica analog)

Finally!! Konečne vyvolané fotky z leta dopadli na výbornú. Trošku z Pohody, Grapeu, Bratislavy a rôznych fotení. Spomienky na ne sú o to smutnejšie, pretože sme vďaka dlhoprstému prišli o všetky digitálne fotky, ktoré sme za tie roky vyfotili. Celý týždeň sa s Mirkom potulujeme smutní a nešťastní, nahnevaní a unavení z riešenia vecí.
Treba však myslieť dopredu. Preto sa huckáme na nové začiatky, nové fotenia a nové spomienky. Musíme sa zase tešíť. A keď opadne ten stáletrvajúcinechutnýšokaznechutenie tak sa nám to podarí.
Na fotkách je naša známa nymfa Lau On Tree <3






















7 komentárov:

  1. Ďakujem za fotky :* Až teraz som si uvedomila, aké som mala dlhé vlasy, keď ich mám teraz len po plecia. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niet zač :) teším sa že dobre dopadli, ked uz sme mali taky blby tyzden...vlasky si nechas uz narast ci budu take kratsie odteraz? a je hanba ze sme sa este od konca leta nevideli! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a mna kedy odfotite? :P :) ale nie, ja sa sama. ale ako by povedala spravna americka pipina: aj haart dis blog :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásna to deva! neviem, či o tom vie, ale je nádherná!
    a fotky, fotky sú úžasné! fotíš naozaj vemi zaujímavo! a mne sa to veľmi páči! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kejmy, suhlasim, Lau je krásna a dobrá bytôstka, velmi nadana a sikovna :)
      A dakujem moc za pochvalu som naozaj stastna ze sa moja praca paci <3

      Odstrániť