marca 15, 2014

Gemini

O tom, ako má Adis novú kérku, o teplom strede marca, kedy už soplím z alergie!, bahniatkach a odleskoch objektívu. O tom, že ju mám rada aj keď sme úplne iné. Ona je totiž Gemini :)


pesnička, ktorú (opäť) počúvam každú voľnú chvíľu a som zúrivá, keď ma vyrušia




 











4 komentáre:

  1. Fotky parádne, pesnička moja milovaná tiež!
    A ja som ani tie bahniatka nestihla, som v sklze, oooch! :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Verron keď bude zase krajšie ozývam sa Ti! Pojdeme psolu pofotiť! :) Bahniatka ešte budú nezúfaj a ďakujem za pochvalu :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow to kde ste našli také krásne bahniatka? Ani som si nevšimla, že je ich už toľko...krásne fotky, sála z nich také príjemné teplučko

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Amy boli sme nad cintorínom :D skoro az na kalvarii :)
      A ď :*

      Odstrániť