januára 26, 2014

Pin-up girl

Toto dievča to má. Tú vec o ktorej spieva Cole Porter v pesničke, na ktorú sa už takmer zabudlo.  Je to tá vec, ktorá núti mužov otočiť sa, otvoriť dvere a spraviť raňajky, zatiaľ čo spí. Je to tá iskra, ktorú mala Marilyn, Audrey a Grace. Dnes sa s podobným "tým niečím" nerodí/nestáva každá. Hoci možno pre svoje lásky presne "tou" je. Ako Peťa. Je Vám s ňou dobre a jej nákazlivý smiech vždy pošteklí dušu. Preto ju mám tak moc rada :) A ku všetkému, má aj Vespu!!
PS: Tešte sa na ďalší post. Peťu sme totiž fotili aj v štýle vintage! (fotky sú spred roka, keď som mala strašne silnú alergiu a skoro som ten deň neprežila :)

enjoy!

















..a pusinka s Maťkom :)

4 komentáre:

  1. wow, na celom blogu mas super fotky! :) az sa cudujem, ze som ho nenasla skor, ale som rada, ze aspon teraz :) tak ja idem nejakym sposobom followovat a nech ti to foti aj nadalej! :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Páni, ďakujem Ti za krásnu pochvalu veľmi si ma potešila <3 :) som rada za každú takúto spätnú väzbu :) K foteniu ma priviedol priateľ a naštastie sa snažím zdokonaľovať a naozaj ma to baví :)
      Ďakujem moc :*

      Odstrániť
  2. Jeeeej, to sú naozaj skvelé vintage fotky ♥

    OdpovedaťOdstrániť