októbra 09, 2014

Analog Summer trip

Radosť z vyvolaných fotiek (až na tie šmuhy) mi vrátila Hvar zase do mysle. V realite (ne)všedných slovenských dní sa mi odtiaľ postupne vytrácal...V duši mi ostáva už natrvalo, bolestne a trýznivo, ako najkrajšie miesto na svete, kde som bola. Akoby som bola nútená sa naveky trápiť, ak tam už nikdy viac nezavítam. Preto musím. Musím sa tam zase dostať, na ten krásny odtrhnutý kus Zeme, kde čas plynie inak, kde vonia všetko inak, kde aj počasie prichádza ako cudzinec. Kde je najlepšie a vtáky a cikády o tom vedia a spievajú piesne starých čias, na ktoré sa nikdy nezabudne..ak ich budete počúvať.
Hvar Prakticou <3

























6 komentárov:

  1. krásne fotky, Chorvatsko mam tiez velmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a áno, Chorvátsko je láska <3 Kde si všade tam bola? Ja som toho moc neprecestovala, jedenkrát Rab a dvakrát Hvar :D (v rámci týchto výletov som videla ešte Poreč, Pulu, Rovinj a Trogir) ale aj tak cítim, že ten Hvar je pre mňa niečim výnimočný :)

      Odstrániť
  2. Na Rabu jsme byli letos a byla to fakt paráda.. krásné místo.
    A fotky se moc povedly :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ava a vyšlo vám počasie? Nám minulý rok áno ale tento rok v rovnakom čase (začiatok septembra) bolo skoro všade škaredo okrem Hvaru :)
      A máš krásny blog! Ako dobre, že si mi nechala komentár a ja som zase objavila niečo krásne dnes <3

      Odstrániť
  3. Wow tie fotky vyzerajú ako nejaké retro pohľadnice :) krásne! Tiež mám rada Chorvátsko no tento rok sme trošku zmenili lokalitu :) ale teším sa keď tam zase zavítam... vždy je čo objavovať!

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :* akurat mam pocit ze vsetkym co si vyvolavaju z anaogu im ich spravia pekne len my mame vzdy problem s kvalitou :D
      ja osm teda inde ako v Chorvatsku nebola ale dufam ze nieco este pocestujem :)

      Odstrániť