októbra 04, 2014

Hvar

Ostrov Hvar sme navštívili tento rok už po druhýkrát. Počasie bolo zlé v celej Európe (veď viete), hľadali sme kde bude pekne, trikrát sa rozhodovali, nakoniec zvíťazil. Vôbec nám to však nevadilo, pretože je tam krásne, najkrajšie. Samotný ostrov je vyhlásený za jeden z najnádhernejších ostrovov sveta a nech to vyhlásil ktokoľvek, rozhodne s ním súhlasím (navzdory tomu, že osobne som toho ešte moc neprecestovala).
Hvar je magický, 78 km dlhý kúsok zeme, kde si žijete svoj vlastný sen, o zvyšok sveta sa nestaráte, spoznávate všakovaké zákutia, neplánované odbočky, na konci ktorých sa vynárajú tie najkrajšie (Bohom) zabudnuté pláže, kde ste úúplne sami, až máte pocit, že ste v danom momente jediní ľudia na planéte. Stretnete tu výletníkov z celého sveta, dokonca z vlastného mesta, aj keď je september, ostrov žije letnou sezónou, levanduľa pomaly odkvitá, práce na vinohradoch vrcholia na posledný neskorý zber. A vy sa cítite neopísateľne úžasne a ďakujete, že tam môžete byť. Ja som ďakovala každý deň niekoľkokrát a verte mi, že domov sa mi vôbec ale vôbec nechcelo ísť.




















2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem Rebeka, práve som aj objavila tvoj blog vďaka komentáru (: máš krásne myšlienky a pekne zachytávaš momentky života :)

      Odstrániť