októbra 24, 2014

Pesničkárka Lucka

Čo mám rada na fotení? Spoznávanie nových skvelých ľudí. To je úplne ako keď si adoptujete psíka z útulku a začnete s ním chodiť na rôzne miesta, venčiť ho a prechádzať sa s ním a popritom odrazu stretávate ďalších, ktorí majú toho jazvečíka, alebo toho milého orieška a odrazu poznáte ich príbehy, vstupujú vám do života, niekedy len na chvíľu, pri krátkom stretnutí, pri spoločnej práci, káve, či niekedy keď preskočí iskra spriaznených duší, ostanú vám v ňom navždy.
Lucka je považskobystrická pesničkárka, spieva, píše si vlastné texty a hrá na gitare, má dve kapely a je prudko šikovná. Napísala mi o fotky na jej novú stránku a pri stretnutí sa ukázala ako skvelé dobrosrdečné akčné žieňa, ktoré neodmietlo posúchy od mojej mamči :)
Nepoznáme sa síce dlho ale dúfam, že sa budeme stretávať aj naďalej. Dobrých ľudí vo svojom živote len privítam :)

PS. Posledné fotky z obdobia, keď bolo slnko ešte celkom teplé. teraz mám chuť kričať zúfalo len "Winter is coming" :(

Aj vy tak milujete Korbenov? pesnička z ich druhého neskutočného albumu.

Fotky sú odo mňa, retuš a úprava môj drahý Miroslav :)


















2 komentáre:

  1. mohla by som sa spýtať kde je ten dom pri ktorom su fotky fotené ? :)

    OdpovedaťOdstrániť